سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پاسخ دکتر نورا به سوالی درباره زاهدان پرس

در پی برگزاری پرسش و پاسخ اینترنتی با حضور دکتر عباسعلی نورا در سایت خبری سیب پرس یک کاربر که به نظر از عوامل زاهدان پرس بوده است از دکتر نورا سوالی مبنی بر تخریب های زاهدان پرس پرسیده است تا بدین شکل سایت زاهدان پرس را مطرح نمایند.

این فرد در سوال خود زاهدان پرس را سایت رسمی وزرات ارشاد معرفی کرده است و این سایت را دارای نفوذ معرفی کرده است. در حالی که نفوذ زاهدان پرس بیشتر در فاضلاب های استان مشاهده شده است تا در میان رسانه های کشور.

سوال کاربر سیب پرس: با عرض سلام خدمت آقای نورا نماینده مردم مظلوم سیستان . میخواستم نظر حضرتعالی را راجع به تخریب های گسترده زاهدان پرس با توجه به اینکه ظاهراً تنها سایت رسمی وزارت ارشاد می باشد و از نفوذ بالایی نیز در رسانه های کشور برخوردار است ،‌چیست ؟

جواب:

در ارتباط با عملکرد زاهدان پرس اظهار نظر رابه آینده موکول می کنم . ضمن اینکه ازگسترش رسانه های نوشتاری ، تصویری ، الکترونیکی ... دراستان باید استقبال کرد. زیرا استان سیستان و بلوچستان از این منظر بسیار فقیر می باشد البته باید تلاش کنیم تا با مسائل ، احساسی برخورد نکنیم و با حفظ حرمت نقادی کنیم که نقد منصفانه از خواسته های حقوقی است و از زاهدان پرس هم انتظار می رود که دقت لازم دراین راستا معمول بدارد  ضمناً بخاطر منافع سیاسی نباید عملکرد ارزش دیگران را نادیده بگیریم یا وارونه جلوه دهیم  واز طرفی نباید همه چیز را سیاه و سفید دید که این از نشانه های تحجر و افراط و تفریط است و در این خصوص اخیراً مقاله ای در بحث تحجر نوشته ام که شما را بدان توجه می دهم .

 

در واقع این پاسخ به معنی این است که مورچه (زاهدان پرس) چیه که کله پاچه اش چی باشه؟ می باشد.
سایت دولتی زاهدان پرس که متاسفانه توسط عده ای کم سواد اداره می شود بازهم به نتیجه نرسید و جواب ندادن نورا به این سوال عوامل مهدی جهانتیغی و موکول کردنش به آینده بار دیگر وی را ضایع کرده است.

حالا جهانتیغی رو ببینید

مهدی جهانتیغی مدیر مسئول زاهدان پرس zahedanpress

زاهدان پرسی ها از من عصبانی باشید و از این عصبانیت به درک واصل بشوید.
امضا
زاهدان لیکس


بازهم سوتی از زاهدان پرس

مهدی جهانتیغی مدیر مسئول زاهدان پرس zahedanpressزاهدان پرس در ادامه تخریب چهره های سیستانی سوتی جدیدی را وارد عرصه خبرنگاری کرد.
مهدی جهانتیغ زهی خائن ترسو این بار با یک سوتی بزرگ تر از همیشه به عرصه خبر آمد. سایت زاهدان با تیتر "خبرگزاری اصلاح طلب فداحسین مالکی را تایید کرد!" سعی کرد دوباره فداحسین مالکی را تخریب کند.
در این خبر سایت زاهدان پرس نوشت:
پس از مطرح شدن فداحسین مالکی سفیر فعلی ایران در افغانستان به عنوان گزینه احتمالی برای وزارت ورزش و جوانان خبرگزاری اصلاح طلب ایلنا وی را برای وزرات تایید کرد.
به گزارش زاهدان پرس در اینباره ایلنا نوشت؛ ، در روزهای اخیر اسامی متعددی برای جایگزینی علی آبادی در سازمان ورزش مطرح شده اما اخبار موثق حکایت از حضور یکی از این سه نفر زیر در سازمان تربیت بدنی دارد: فداحسین مالکی- سردار رویانیان و علی سعید لو.
متاسفانه زاهدان پرس بی سواد حتی نمی داند که مدت هاست ریاست ورزش کشور بر عهده سعیدلو است و دیگر علی آبادی در این سازمان مسئول نمی باشد و در حال حاضر نیز بحث بر سر جانشینی سعیدلو است.
بعد از جستجو در سایت خبرگزاری ایلنا متوجه شدیم تنها دلیل این سوتی بزرگ زاهدان پرس کپی برداری از خبر سال گذشته ایلنا که در 21 مرداد 1388 در آن سایت درج شده می باشد. جهانتیغی بی سواد حتی فرصت نکرده تاریخ آن خبر را چک کند. همه اینها بدلیل عجله این حیوان برای تخریب سیستانی ها می باشد.
امیدواریم خداوند مهدی جهانتیغی و دوستانش را به راه راست هدایت کند. واقعا جای تعجب دارد سایتی که دو میلیون تومان هزینه طراحی اش شده است چگونه با این اخبار سطحی و کپی برداری های احمقانه می خواهد بینندگانش را قانع کند. شاید زاهدان پرس همه مردم را مثل مدیر مسئولش خر فرض کرده است؟


زاهدان پرس و جهانتیغ زهی مشغول تخریب سیستانی ها

 

مهدی جهانتیغی مدیر مسئول زاهدان پرس zahedanpressبخل و حسادت زاهدان پرس نسبت به سیستانی ها این شک را بر انگیخته که شاید مهدی جهانتیغ زهی بلوچ است و برای افزایش تنش میان سیستانی ها فعالیت می کند.

جهانتیغ زهی در جدید ترین مطلب خودش به تخریب فداحسین مالکی پرداخته است. از چند روز گذشته که مجلس با تاسیس وزارت ورزش موافقت نمود اسامی افراد احتمالی برای سرپرستی این وزارت خانه بر سر زبان ها افتاد. یکی از این نام ها برای مردم زاهدان بسیار آشناست. فداحسین مالکی سفیر ایران در افغانستان که چندین دوره در زاهدان کاندیدا بود و بدلیل وجود افرادی منافق همچون جهانتیغ زهی که همیشه جلوی تشکیل یک وحدت قدرتمند میان سیستانی ها در زاهدان را می گرفتند هیچ وقت موفق به ورود به مجلس نشد.

هنوز هم نمی شود اتفاقات مجلس هفتم و دیوار نویسی های جهانتیغ زهی ها را فراموش کرد: دکتر شهریاری با هیچکس وحدت نمی کند. نان امثال جهانتیغ زهی در اختلاف میان سیستانی هاست. شاید روزی بیاید که تفکر جهانتیغ زهی ها را به گور بسپاریم و با یک وحدت قدرتمند در زاهدان شاهد حضور دو نماینده شیعه از این شهر باشیم.

نمی دانم تا چه زمان باید درباره حماقت جهانتیغ زهی و زاهدان پرس اینجا مطلب بنویسم اما این را می دانم که روزی فرا می رسد که جهانتیغ زهی ها جائی در میان مردم نخواهند داشت.


تمسخر ریاست و کارمندان دانشگاه سیستان و بلوچستان در زاهدان پرس

 

مهدی جهانتیغی مدیر مسئول زاهدان پرس zahedanpress

در حالی که دانشگاه سیستان و بلوچستان با مدیریت هوشمندانه دکتر اکبری موفق به ورود به رده بندی های معتبر جهانی شده است جهانتیغی که غرق در کثافت کاری های خودش است این موضوع را به تمسخر گرفته است.

تمامی دانشگاه های جهان و موسسات آموزشی دنیا تلاش دارند به هر نحوی شده خودشان را در رنکینگ های جهانی معرفی کنند مهدی جهانتیغی که احتمالا حتی نمی داند رنکینگ چیست به مسخره کردن دکتر اکبری ریاست محترم و زحمتکش دانشگاه سیستان و بلوجستان و اساتید و دانشجویان این دانشگاه پرداخته است.

جهانتیغی که مشخص است در زاهدان پرس فقط به فکر بالابردن بازدید سایتش است سعی دارد به هر طریقی انتقاد کند. اما مسخره کردن اساتید و دانشجویانی که به هزاران زحمت دانشگاه سیستان و بلوچستان را برای اولین بار وارد رنکینگ های جهانی کرده اند شایسته یک وب سایت خبری نمی باشد.

شاید آقای جهانتیغی توقع داشته است که در اولین سال ورود دانشگاه سیستان و بلوچستان به رنکینگ های معتبر جهانی در رده اول رنکینگ قرار بگیرند. البته خب اینها بدلیل ناقص العقل بودن مهدی جهانتیغی هست که توانائی درک هر مسئله ای را ندارد.

آقای جهانتیغی در مقاله اش حرف از پرخرج بودن دانشگاه سیستان و بلوچستان زده و احتمالا خبر ندارد بودجه کل این دانشگاه حتی به یک دهم یکی از دانشگاه هائی که رده بندی های برتر جهان را دارند نیز نمی رسد.

مهدی جهانتیغی مدیر مسئول زاهدان پرس zahedanpress