سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شوخی جالب زاهدان پرس

مطالب زیر از سایت زاهدان پرس گرفته شده است:

جهانتیغی مدیر مسئول زاهدان پرس خارش پیدا کردهبا عبور از ایرانشهر، خارش و زاهدان .... چی؟ خارش؟ جهانتیغی خارش پیدا کرده؟

در حال حاضر کل مسیر در دست مطالعه است و روز دوشنبه حدود 590 کیلومتر از  پروژه چابهار به زاهدان از دو طرف ساخته خواهد شد... آقای جهانتیغی اگر روز دوشنبه این 590 کیلومتر رو تحویل ندادین چی؟ به جای ساخت 590 کیلومتر در دوشنبه زحمت بکشید راه آهن کرمان - زاهدان رو فعلا بعنوان پیشکش کنید تا برسیم به راه آهن مشهد چابهار.


چرت و پرت های مولوی عبدالخبیث

مولوی عبدالخبیث (عبدالحمید) قاتل سیستانی ها و همکار رده اول مالک ریگی در سخنانش به نظام جمهوری اسلامی حمله کرد.

مولوی عبدالحمید که از اخراج طلاب خارجی و غیرقانونی در مسجد مکی بسیار عصبانی است ،  گفت ما کلاس های حوزه خودمان را چه در جمهوری اسلامی و چه بعد از آن در دست کسی قرار نخواهیم داد.

مولوی خبیث بداند که آرزوی دیدن بعد از جمهوری اسلامی را به گور خواهد برد. حتی اگر اتفاقی جمهوریت و اسلامیت ایران را تهدید کند ابتدا انتقام برادران شهیدمان را از تو خبیث خواهیم گرفت. هر جنایتی را در مسجد مکی می کنید و هر کار غیر قانونی ای را انجام می دهید و توقع دارید شما را آزاد بزارند؟

دولت تاجیکستان هم نسبت به آموزش طلبه های تندرو در مسجد مکی اظهار نگرانی کرده است و خواستار بازگرداندن طلاب به تاجیکستان شده است. اما مولوی خبیث برخلاف قوانین ایران آنها را مخفی کرده و به آنها آموزش های تروریستی می دهد.

تا افسار مولوی یک ذره شل میشه می خواد کودتا کنه. ما یک روزی آنچنان انتقامی از این مولوی خائن بگیریم که نامش هم حتی از تاریخ این استان پاک بشود.

مالک ریگی آشغال که به درک واصل شد. مولوی خبیث آماده باش که نوبت توست.


مدال به جهانتیغی

امروز آمدیم اینجا تا از جهانتیغی تشکر کنیم. بالاخره ما مثل جهانتیغی و زاهدان پرس نیستیم و کارهای خوب رو هم میبینیم. هرچند همچنان معتقدیم انتقادات زاهدان پرس به نمایندگان سیستان وارد نیست.

امروز عصبانیت وهابیت رو از نوشته زاهدان پرس دیدیم و حسابی ذوق کردیم. ظاهرا وهابیون تندرو خیلی از مطالب زاهدان پرس عصبانی هستند. اونقدر که نوشتن مهدی جهانتیغی باید اعدام باشه.

دست شما درد نکنه آقای جهانتیغی. این یک قسمت رو خیلی عالی کار کردی برادر


نظر نورا درباره مطالب زاهدان پرس

یکی از وبلاگ نویسان زاهدان در مطلبی مدعی مصاحبه تلفنی با نورا شد و نوشته است دکتر عباسعلی نورا نماینده زابل در این مصاحبه نسبت به مطالب زاهدان پرس گفته است:

 

بعضی از آقایان برای بر پا کردن اسم رسم این خبرهای کذب رو مینوسن برا اینکه بتونن سایتشون رو رونق ببخشن .

 

این در حالیست که تاکنون هیچ کدام از نمایندگان سیستان به صورت رسمی به مطالب زاهدان پرس واکنش نشان نداده و در این باره مطلبی در وب سایت هایشان ذکر نکرده اند.

 

مدیران زاهدان پرس در خواب غفلتالبته کار درست هم همین است. جواب مدیرمسئول ابله زاهدان پرس سکوت است. ما هم تنها به امید بیدار کردن مهدی جهانتیغی از خواب غفلت اینجا مطلب می نویسیم. هرچند نوشتن ما نیز یاسین خواندن در گوش خر است. چون کسی را می شود بیدار کرد که خواب باشد. کسی که خودش را به خواب زده را نمی شود بیدار کرد.

 

 


محبوبیت کیخا عامل نگرانی جهانتیغی ترسو

مهدی جهانتیغی مدیر مسئول دروغ پرس زاهدان ( زاهدان پرس سابق )مدیرمسئول دروغ پرس زاهدان (زاهدان پرس سابق) که دسترسی به آمار دارد می داند که محبوبیت کیخا افزایش زیادی یافته و اگر وی را تخریب نکنند به اهدافش نخواهد رسید.

 

به همین دلیل است که هر روز با مطالبی سعی در تخریب ایشان دارند که خوشبختانه دشمنی چون دروغ پرس زاهدان (زاهدان پرس سابق) باعث شد تا سرعت رشد محبوبیت کیخا افزایش بیابد. به این دلیل که همه فهمیدند کیخا پیگیر استیضاح وزرا بوده و دروغ پرس زاهدان (زاهدان پرس سابق) ناخودآگاه برای کیخا تبلیغ کرده است.

 

با فعالیت های ناشیانه دروغ پرس زاهدان (زاهدان پرس سابق) همه پی به شجاعت کیخا و عدم سکوتش در برابر مشکلات و ناملایمتی ها پی برده و عدو سبب خیر شد چون خدا خواست.

 

البته با توجه به انتقادات وبلاگ ما به دروغ پرس زاهدان (زاهدان پرس سابق) جهانتیغی ترسو مقداری از خواب غفلت بیدار شده و بدنبال پرونده سازی های جدید برای کیخا هستند. و ما همچنان منتظر جک های جدید این خبرگزاری بر علیه کیخا هستیم و همچنین نورا.

 

این مطالب درباره نورا نیز به همین شکل صدق می کند.


عکس هائی جدید از مدیران و نویسندگان زاهدان پرس

زاهدان پرس روی چوپان دروغ گو رو هم کم کرده. آخه چقدر دروغ؟


زاهدان پرس چوپان دروغ گوی سیستان و بلوچستان


چوپان دروغگوی قصه ما کسی نیست جز سردبیر هفته نامه توسن زاهدان مهدی جهانتیغی مدیرمسئول فعلی زاهدان پرس


مهدی جهانتیغی مدیر مسئول زاهدان پرس و سردبیر هفته نامه توسن زاهدان


اما تا ابد نمیشه زیر نقاب موند و بالاخره رسوا میشی ای زاهدان پرس منافق


زاهدان پرس zahedanpress


چند وقتی با نقاب خودتون خوب دهن همه رو سرویس کردید. اما حالا همه این زاهدان پرس منافق را می شناسند و حسابی رسوا شده است.


نقاب زاهدان پرس - مدیر مسئول دروغگو


خبر جدید زاهدان پرس در حال نگارش است


یکی از نویسندگان زاهدان پرس


خبر آخر: پس از افتتاح خبرگزاری دروغ پرس سیستان و بلوچستان (زاهدان پرس سابق) چوپان دروغگو از سمت خود استعفا داد و گفت من دیگه آنقدر هم خبیث و کثیف نیستم.


کارنامه زاهدان پرس رسید. مردود

کارنامه زاهدان پرس رسید:


ادبیات فارسی: چهارده غلط املائی در چند خبر بر علیه نمایندگان  - نمره با ارفاق شش


سیاست: عدم درک معانی اصولگرا و اصلاح طلب - و شناخت اصولگرایان واقعی و پیروان ولایت - نمره صفر


ادب: نیازی به توضیح نیست. نمره صفر


حمایت از وزرا ، فرماندار و استاندار: نمره بیست


پرونده سازی: نمره بیست


دروغ: بالاتر از چوپان دروغگو. نمره بیست


شجاعت: معذرت خواهی از مولوی عبدالحمید و پاچه خواری دکتر اکبری ریاست دانشگاه سیستان و بلوچستان برای رفع فیلتر زاهدان پرس در سایت دانشگاه - نمره با ارفاق سه


زاهدان پرس و نماینده مرده سیستان(نورا)

دکتر عباسعلی نورا و دکتر احمدعلی کیخا نمایندگان زابل زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی

 

مطلب جدید دروغ پرس سیستان و بلوچستان (خبرگزاری شبه دولتی زاهدان پرس سابق) این بار دکتر نورا را مورد هدف قرار داده است. هرچند با این مطالب ضعیف زاهدان پرس بیشتر نورا تقویت شده تا تضعیف. گاهی اوقات با خودم فکر می کنم شاید دکتر نورا زاهدان پرس را خریداری کرده و از این طریق تلاش می کند خودش را محبوب کند. چون دشمنی ناآگاهانه زاهدان پرس که دلیلی جز کینه و حسد شخصی مسئولین و حامیان زاهدان پرس و هفته نامه توسن زاهدان با نورا ندارد باعث شده همه جا حرف از نورا زده شود و مردم به دفاع از نماینده خودشان بپردازند. به همین دلیل مردم بیشتر درباره فعالیت های نورا می شنوند و محبوبیت نورا روز به روز بیشتر و بیشتر می شود.

 

هرچند این بار زاهدان پرس با توهین به نماینده سیستان وی را مرده نامیده است و باید به زودی منتظر جواب مردم سیستان باشد.

 

زاهدان پرس در مطلب جدیدش نوشته است:

در همین حال نام عباسعلی نورا نماینده مرده سیستان نیز در میان این اسامی به چشم می خورد  که وی در این خصوص به فارس گفت : این خبرها صحیح نیست و این خبر کذب است؛ چراکه من این نامه را امضا نکرده‌ام و اصلا این نامه را برای امضا به نزد من نیاورده‌اند.

 

تعدادی از فعالین سیاسی معتقدند روند حملات پیاپی نورا به دولت اصولگرا دهم و همچنین همسویی گاه و بی گاه وی با اقلیت اصلاح طلب مجلس و تلاش وی برای نزدیکی به اصولگرایان منتقد همانند لاریجانی و باهنر سبب شده است که در مواردی اینچنینی نگاه ها و گمانه زنی رسانه ها و افکار عمومی به سمت وی معطوف شود .

 

عملکرد نورا از آغاز نماینده شدنش تاکنون سبب شده است که رسانه های اصولگرا دیگر به وی نظر مثبتی نداشته و همیشه با دیده تردید با او مواجه شده اند .

 

و در اینجا باید پرسید آیا زاهدان پرس نسبت به سی و چهار نفر دیگر که اسامی آنها در نامه دروغین ذکر شده است همین عقیده را دارد؟ افرادی چون احمد توکلی، الیاس نادران، حسن غفوری فرد، ایوب پابری مقدم، کاظم جلالی، مصباحی مقدم و محمد رضا باهنر... که اگر عقیده شان این چنین باشد به نظر می رسد اصلا مدیران این سایت اصولگرا نباشند. شاید هم زاهدان پرس از این که امروز نورا یکی از چهره های شناخته شده در مجلس می باشد ، نگران شده است و به هر نحوی تلاش می کند وی را تخریب کند. شاید هم انتخاب نورا در سال اول مجلس شورای اسلامی بعنوان یکی از سه نماینده برتر مجلس عامل نگرانی زاهدان پرس شده است.

 

مدیر مسئول زاهدان پرس مهدی جهانتیغی zahedanpress

 

مدیرمسئول دروغ پرس سیستان و بلوچستان (خبرگزاری شبه دولتی زاهدان پرس سابق (جهانتیغی ترسو) ) که در ته چاه غفلت گیر کرده و نمی داند چگونه خودش را از چاه نجات بدهد به در و دیوار می کوبد تا نمایندگان سیستان را تخریب کند. اما هربار به در بسته می خورد. در حالی که همه می دانند نورا از اصولگرایان سیستان و از حامیان احمدی نژاد در سیستان بود زاهدان پرس تلاش دارد نورا را اصلاح طلب معرفی کند. البته هم اکنون نیز رابطه خوبی میان اعضای ستاد دکتر احمدی نژاد در زابل و دکتر نورا وجود دارد که این بدلیل حمایت نورا از آنها در انتخابات ریاست جمهوری بود.

 

سابقه فعالیت های دکتر عباسعلی نورا نماینده از مجلس پنجم برای همه روشن است و حتی در انتخابات هشتم نیز حمایت فراکسیون اصولگرایان را پشت سر خودش داشت.

 

لیست کاندیداهای جبهه متحد اصولگرایان در سیستان و بلوچستان:

 

زاهدان: حسینعلی شهریاری.
زابل: عباسعلی نورا.
سراوان: هدایت میرمرادزهی.
چابهار: عبدالغفور ایران‌نژاد.
خاش: محمدسعید شهنوازی.
ایرانشهر:جهانگیری.
منبع سایت خبرگزاری فارس نیوز - شماره خبر: 8612170290

 

همانگونه که مشاهده می نمائید از این لیست فقط شهریاری و نورا موفق به ورود به مجلس شدند. و دکتر کیخا نیز به عنوان فردی مستقل وارد مجلس شد.

 

هرچند اصلاح طلب خواندن نورا خود نوعی تهمت و توهین به ایشان می باشد اما توهین جدید زاهدان پرس به هیچ عنوان قابل قبول نخواهد بود.

 

زاهدان پرس  با مطالب مغرضانه نسبت به نمایندگان سیستان نشان داده است که برای انتخابات آینده مجلس در سیستان برنامه دارد و به سادگی از کنار انتخابات گذر نخواهد کرد.

 

در پایان تعدادی از نظرات کاربران زاهدان پرس در باره مطالب این سایت برعلیه نورا و کیخا:

 

جناب آقایان جهانتیغی و ... چه هدفی را دنبال میکنید که در یک روز همش از دکتر نورا مینویسی و خبرها رو چپه جلوه میدی خوبه خودت نوشتی که دکتر نورا تکذیب کرد من به عنوان یه اصول گرا عاشق سیستان میگم که دکتر نورا اصولگراست ولی شما راضی استی که به بی عدالتی های که بعضی مسئولین محلی و جفاهایی که بر مردم سیستان میاورند حتی به یه وزیر هم تذکری ندن نکنه منافع شما به خطر افتاد - خواهشا بیشتر به فکر پیشرفت سیستان وبلوچستان باشید تا طرفداری از فلان حزب مردم روستایی سیستان بعضی ها برا نان شب مانده اند

 

برای شما آقای جهانتیغ کاملا متاسفم به چند دلیل 1- اینکه اول ماهیت خود شما مشخص نیست یه بار مخالف مولوی هستی یه بار معذرت خواهی میکنی 2- برا همینه که سیستانی ها هیچ وقت پیشرفت نمی کنند چون فقط یاد گرفتن چهره تحصیل کرده خود رو تخریب کنند. مدتها دکتر کیخا الان دکتر نورا چند روز دیگه دکتر شهریاری باید شما رو نماینده میزاشتن که سیستان رو بهشت کنید شما تمام کارهای نورا رو نادیده گرفتی...

 

دکتر نورا تنها نماینده ای است که در کمیسیون مهمی در مجلس (کمیسیون برنامه وبودجه) به عنوان نایب رئیس کمسیون است که در این شرایط بودجه هر استانی آرزو داره که یه نماینده تو این کمیسیون داشته باشه که از طرحهای آنها دفاع کنه - دکتر نوبخت در خاطراتش میگفت مردم رشت به این
دلیل هر دوره به من رای میدن که میگن چون فقط در کمیسیون بودجه هستید - کمیسیون تلفیق هم که فراموش کردم

 

سردبیر محترم درسته دکتر نورا طرفدار دکتر احمدی نژاد است ولی قرار نیست که مثلا در سیستان مشکل گاز داریم چون طرفدار احمدی نژاده است یا چون اصول گراست در مقابل وزیر نفت سکوت کنه یه به یه شهروند بی حقی میشه سکوت کنه خبرهای شما جای بسی تاسف داره -

 

پس هرکی طرفدار احمدی نژاد باشه نباید از احمدی نژاد انتقاد بکنه...واقعا شما بی سواد هستید. سیستانی با تعصب تا دیروز دکتردهمرده بد بود... بعد که رفت گفتید چه آدمی بود حیفش واقعا.حالا نوبت دکتر نورا رسیده که تخریبش کنید .حیا کن// م ه د ی ج ///ما که تورو خوب میشناسیم..

 

نظرات کاربران زاهدان پرس منافق در مطلب این سایت بر علیه دکتر کیخا:

 

وقتی توجه به شهری اینچنین کم میشود که صدای خورد شدن تمام اقشار آن را کسی نمیشنود دیگر چاره چیست؟

 

گاهی بهتر است به این هم فکر کنیم که این آقای نماینده این کارهارا برای پیشرفت وضع ما انجام میدهد و انچه در توانش هست این است

 

زاهدان پرس
من به عنوان یک کشاورز و کارشناس سیستانی میگویم مطمئن باشید صداقت و تقوا و فعالیت های خالصانه دکتر کیخا دیگر برای مردم سیستان فراموش نخواهد شد.بروید تلاش کنید به جای تخریب این چهره را برای کشور معرفی نمایید. ندیده ام نماینده ای را اینقدر برای مردم و بسط عدالت پر تلاش باشد.

 

البته در زیر همان مطلب تعدادی نظر نیز برعلیه نورا و کیخا ثبت شده است که مشخص است خود زاهدان پرسی ها اقدام به ارسال آن مطالب کرده اند.

 

 


چوپان دروغگوی سیستان و بلوچستان

زاهدان پرس چوپان دروغگوی سیستان و بلوچستانجواب دروغ پرس زاهدان (زاهدان پرس سابق) به سوال یکی از کاربرانش:


از زاهدان پرس پرسیدن : چرا این همه الکی داد می زنی " گرگ آمد ... گرگ آمد" ؟ خجالت نمی کشی مردمو گذاشتی سرکار؟ مهدی جهانتیغی جواب داد : اخه وقتی همه عاشق دروغام هستن ، چه خجالتی بکشم ... .مردم زاهدان خودمون اعتراضی نمی کنن که هیچ ؛ تازه هر جای دیگه ای هم میریم ، حسابی تحویلمون میگیرنو ؛ فریاد می کشن" چوپان دروغگو دوست داریم " و ... . حالا میگین با این وضع من چی کار کنم


عکسی از مدیر مسئول زاهدان پرس

یک عکس از مدیر مسئول سایت خبری زاهدان پرس که بعد از نوشتن دروغ هائی برعلیه نمایندگان سیستان در مجلس شورای اسلامی حسابی خرکیف شده است.

 

 

 

مدیر زاهدان پرس